Vliv globalizace na marketing destinace cestovního ruchu - Alžbeta Kiraľová

Vliv globalizace na marketing destinace cestovního ruchu - Alžbeta Kiraľová, Ivo Straka - 15×22, Sleva 10%

Udělejte si radost: Vliv globalizace na marketing destinace cestovního ruchu - Alžbeta Kiraľová, Ivo Straka - 15×22, Sleva 10% značky Ekopress s.r.o.. SKU: 9788086929996 Zobrazit více »

Dostupnost: Skladem > 1 ks - poslední kousky!
294 Kč
vč. DPH
Do obchodu »
home
Doprava ZDARMA

pro objednávky nad 1.500 Kč

sync
Vrácení zboží do 14 dní

zdarma a bez rizika

thumbs-up
Prověřený český obchod

s kvalitními produkty

cart
Nakupujte kdykoli

máme otevřeno 24 hodin denně

Popis produktu

Cestovní ruch je jedním z největších a současně nejdynamičtěji se rozvíjejících průmyslů světa s příznivým dopadem na hospodářský růst a zaměstnanost, záchranu kulturních, uměleckých a historických památek, zvyšuje všeobecnou úroveň vzdělání obyvatelstva. I když je ekonomický přínos cestovního ruchu pro stát nesporný, je třeba si uvědomit, že cestovní ruch je víc než jen ekonomický fenomén.   Služby návštěvníkům v cestovním ruchu poskytují různorodé podniky – ubytovací zařízení, cestovní kanceláře, lokální turistické informační kanceláře, atraktivity a atrakce, dopravní podniky apod. Velmi malé podniky působí vedle nadnárodních korporací, soukromé a veřejné činnosti jsou v destinacích vzájemně propojeny, což činí z cestovního ruchu komplexní sektor s vysoce fragmentovaným hodnotovým řetězcem. Před odvětvím cestovního ruchu leží v této souvislosti jasné výzvy, které vyplývají, na jedné straně, z jeho současné struktury a rámce, v němž působí, a na druhé straně od změn ve společnosti, které mají vliv na poptávku. Globální provázanost přináší strukturální změny prostředí, ve kterém destinace a podniky cestovního ruchu působí a přispívají k zvýšenému riziku vyplývajícímu z rychlého přenášení dopadu finančních šoků, eskalujících cen energie a dalších komodit, z rozšíření mezinárodního terorizmu a potenciálního rychlého rozšíření mezinárodních pandemií.   Rozvoj nových technologií, především informačních a komunikačních, internetu a biotechnologií, vyvolal potřebu restrukturalizace světové ekonomiky. Mění se chování zákazníků, struktura jejich spotřeby, struktura výroby i firemní struktury. Na trh neustále přicházejí nové produkty, vznikají nové obchodní aktivity.   I když globalizace v cestovním ruchu bývá součástí zkoumání různých studií a vědeckých prací, většinou se jejich autoři zaměřují především na hotelové řetězce a letecké společnosti . V této souvislosti je cílem této monografie identifikovat změny, které pro marketing destinace cestovního ruchu přináší globalizace, a to z pohledu její pěti klíčových oblastí: ekonomické, technologické, politické, kulturní a environmentální. Vliv globalizace na marketing destinace cestovního ruchu - Alžbeta Kiraľová, Ivo Straka - 15×22, Sleva 10% oblíbené značky Ekopress s.r.o. - tento artikl nepropásněte za téměř velkoobchodní cenu 294 . Doporučujeme také ostatní produkty z nabídky e-shopu. Jsme si jistí, že tohle ocení každý zákazník.

Další parametry Vliv globalizace na marketing destinace cestovního ruchu - Alžbeta Kiraľová, Ivo Straka - 15×22, Sleva 10%

  • Název: Vliv globalizace na marketing destinace cestovního ruchu - Alžbeta Kiraľová, Ivo Straka
  • EAN: 9788086929996
  • Cena: 294
  • Dodací lhůta: 7 dnů

Podobné produkty

Vliv globalizace na marketing destinace cestovního ruchu - Alžbeta Kiraľová, Ivo Straka - 15×22, Sleva 10%

Další produkty od výrobce

Ekopress s.r.o.

Vliv globalizace na marketing destinace cestovního ruchu - Alžbeta Kiraľová, Ivo Straka - 15×22, Sleva 10% od Ekopress s.r.o. - tento hit naleznete v sezónní slevě za 294 . V našem katalogu zařazené zboží vás nezklame. Jen nyní je POŠTOVNÉ ZDARMA, když si vyberete zboží nad 1500 Kč. Pokud budete spokojeni, doporučte nás prosím svým známým.

Prohlédněte si všechny produkty od přední značky .

Možnosti dopravy a platby

Doprava

  • Doprava zdarma při nákupu nad 1.500 Kč
  • Osobní odběr na prodejnách SEVT při nákupu nad 200 Kč - ZDARMA
  • Osobní odběr na prodejnách SEVT při nákup do 199 Kč - 30 Kč
  • Zásilkovna - 59 Kč
  • DPD - 119 Kč
  • PPL - 124 Kč
  • Česká pošta - Balík do ruky - 119 Kč
Platba

  • Platba při osobním odběru na výdejním místě při nákupu nad 200 Kč - ZDARMA
  • Platební karta - ZDARMA
  • Platba okamžitým bankovním převodem - ZDARMA
  • Dobírka - 40 Kč