Politika a politický marketing - Štědroň

Politika a politický marketing - Štědroň, Potůček, Prorok a kol., Sleva 10%

Velmi oblíbený produkt Politika a politický marketing - Štědroň, Potůček, Prorok a kol., Sleva 10% od kvalitního výrobce ve slevě 590 Kč. Zobrazit více »

Dostupnost: Skladem > 5 ks
590 Kč
vč. DPH
Do obchodu »
home
Doprava ZDARMA

pro objednávky nad 1.500 Kč

sync
Vrácení zboží do 14 dní

zdarma a bez rizika

thumbs-up
Prověřený český obchod

s kvalitními produkty

cart
Nakupujte kdykoli

máme otevřeno 24 hodin denně

Popis produktu

V klasickém pojetí je politický marketing součástí politického managementu.. Politický marketing obvykle používá klasický marketingový mode 4P, který zahrnuje tržní segmentaci, „umístění“ kandidáta, formulaci strategie a její implementaci. Voliči jsou rozděleni do segmentů nebo skupin a poté je rozvinuta strategie, která tvoří platformu kampaně, odpovídající jejím cílům. Úkolem segmentace je pochopit a vyhodnotit potřeby voličů nebo jejich charakteristiky tak, aby mohla být naplánována efektivní komunikace s nimi. Marketingové plánování se zaměřuje zejména na identifikaci a vytvoření konkurenční výhody. Politické kampaně mají vždy svůj marketingový charakter, přitom v průběhu času se zvyšuje jejich sofistikovanost a využívání marketingových metod. Politický marketing můžeme charakterizovat jako proces, prostřednictvím kterého jsou političtí kandidáti (politické ideje) nasměrováni na voliče takovým způsobem, aby uspokojili jejich politické potřeby a získali tak jejich podporu. Publikace přináší ucelený pohled na politický marketing. Objasňuje vznik politického marketingu, charakterizuje jednotlivé historické etapy jeho vývoje a specifika současného období. Role politického marketingu je vysvětlována v širším politickém a celospolečenském kontextu. Text je rozdělen do dvou částí: první je teoretická, druhou část tvoří případové studie, které ukazují, jak je teorie politického marketingu využita v praxi (např. kampaň pro přímou volbu prezidenta v ČR, politický marketing ve Velké Británii, politický marketing velké firmy v krizi). Kniha je určena zejména studentům politických a sociálních věd i studentům marketingu, ale také profesionálům, kteří se v praxi zabývají politickým marketingem a lobbingem a pracovníkům marketingových oddělení firem. Je psána velmi čtivě, obsahuje řadu fotografií z marketingových kampaní a proto může být přitažlivá i pro čtenáře neprofesionály se zájmem o tuto problematiku. Politika a politický marketing - Štědroň, Potůček, Prorok a kol., Sleva 10% od producenta Nakladatelství C.H.Beck, s.r.o - tento produkt dodáváme za bombastickou cenu 590 . Výhodné ceny máme pro všechny zákazníky. Naše heslo: kvalita, výhodná cena, prozákaznický přístup.

Další parametry Politika a politický marketing - Štědroň, Potůček, Prorok a kol., Sleva 10%

  • Název: Politika a politický marketing - Štědroň, Potůček, Prorok a kol.
  • EAN: 9788074004483
  • Cena: 590
  • Dodací lhůta: 0 dnů

Podobné produkty

Politika a politický marketing - Štědroň, Potůček, Prorok a kol., Sleva 10%

Další produkty od výrobce

Nakladatelství C.H.Beck, s.r.o

Politika a politický marketing - Štědroň, Potůček, Prorok a kol., Sleva 10% od výrobce - tento produkt koupíte výhodně za 590 Kč. Ceny a dodací lhůty tlačíme stále dolů. Naše heslo: kvalita, výhodná cena, prozákaznický přístup.

Prohlédněte si všechny produkty od přední značky .

Možnosti dopravy a platby

Doprava

  • Doprava zdarma při nákupu nad 1.500 Kč
  • Osobní odběr na prodejnách SEVT při nákupu nad 200 Kč - ZDARMA
  • Osobní odběr na prodejnách SEVT při nákup do 199 Kč - 30 Kč
  • Zásilkovna - 59 Kč
  • DPD - 119 Kč
  • PPL - 124 Kč
  • Česká pošta - Balík do ruky - 119 Kč
Platba

  • Platba při osobním odběru na výdejním místě při nákupu nad 200 Kč - ZDARMA
  • Platební karta - ZDARMA
  • Platba okamžitým bankovním převodem - ZDARMA
  • Dobírka - 40 Kč