Podniková strategie - Ing. Ladislav Tyll

Podniková strategie - Ing. Ladislav Tyll, MBA, Ph.D., Sleva 11%

Oblíbené zboží Podniková strategie - Ing. Ladislav Tyll, MBA, Ph.D., Sleva 11% od firmy za přívětivou cenu 650 Kč. Zobrazit více »

Dostupnost: Skladem > 5 ks
650 Kč
vč. DPH
Do obchodu »
home
Doprava ZDARMA

pro objednávky nad 1.500 Kč

sync
Vrácení zboží do 14 dní

zdarma a bez rizika

thumbs-up
Prověřený český obchod

s kvalitními produkty

cart
Nakupujte kdykoli

máme otevřeno 24 hodin denně

Popis produktu

Současná ekonomická situace nutí manažery a vlastníky podniků v ještě větší míře hledat varianty, jak udržet svoji firmu na trhu.. Toto úsilí je často realizováno prostřednictvím krátkodobých až střednědobých cílů, u nichž je patrná snaha o maximální efektivitu a hospodárnost provozu. Této snaze nelze v podstatě nic upřít, pokud je součástí dlouhodobé růstové vize celého podniku. Právě vizi a snahu o budoucí rozvoj podniku však v současné době u mnohých manažerů postrádáme. Cílem publikace je proto nabídnout pohled na možnosti dlouhodobého rozvoje firmy. Na příkladu řady reálných firem je ukázáno, že to, co odlišuje dobré firmy od těch horších, je jejich dlouhodobá strategie, která se vedle provozní stránky zaměřuje především na inovace, internacionalizaci a spolupráci s ostatními subjekty na trhu. V dnešní době nelze hledat konkurenční výhodu firmy pouze v jejím nitru, ale především ve schopnosti užší integrace se svým okolím. Jednotlivé kapitoly publikace provedou čtenáře celým procesem tvorby podnikové strategie, od analýzy vnějšího a vnitřního prostředí přes návrh strategických variant až po konečné hodnocení a výběr té nejlepší budoucí cesty. Text je rozdělen do 10 kapitol: 1. Podniková strategie 2. Vnější okolí podniku 3. Vnitřní zdroje podniku 4. Konkurenční strategie 5. Celopodniková strategie a život podniku 6. Strategie internacionalizace podnikových činností 7. Inovační strategie 8. Fúze, akvizice a strategické aliance 9. Firemní kultura, etika v podnikání a společenská odpovědnost firmy 10. Volba strategie a měření její efektivity Publikace je určena především profesionálům, členům vrcholového managementu, akcionářům a majitelům firem, kteří mohou nalézt na příkladech úspěšných světových i českých firem různé analogie, které by mohly být použitelné i v jejich podmínkách. Publikace je vhodná také pro studenty VŠ ekonomického zaměření. Podniková strategie - Ing. Ladislav Tyll, MBA, Ph.D., Sleva 11% pocházející od značky Nakladatelství C.H.Beck, s.r.o - toto zboží zakoupíte za bombastickou cenu 650 . Poskytujeme vám příjemný nákup z vašeho počítače, tabletu či smartphonu. Už jsme vás přesvědčili, že tohle musíte mít?

Další parametry Podniková strategie - Ing. Ladislav Tyll, MBA, Ph.D., Sleva 11%

  • Název: Podniková strategie - Ing. Ladislav Tyll, MBA, Ph.D.
  • EAN: 9788074005077
  • Cena: 650
  • Dodací lhůta: 7 dnů

Podobné produkty

Podniková strategie - Ing. Ladislav Tyll, MBA, Ph.D., Sleva 11%

Další produkty od výrobce

Nakladatelství C.H.Beck, s.r.o

Podniková strategie - Ing. Ladislav Tyll, MBA, Ph.D., Sleva 11% od společnosti - toto zboží si můžete koupit s neuvěřitelnou slevou za 650 Kč. V našem obchodě najdete nejvýhodnější ceny. Jsme si jistí, že tohle ocení každý zákazník.

Prohlédněte si všechny produkty od přední značky .

Možnosti dopravy a platby

Doprava

  • Doprava zdarma při nákupu nad 1.500 Kč
  • Osobní odběr na prodejnách SEVT při nákupu nad 200 Kč - ZDARMA
  • Osobní odběr na prodejnách SEVT při nákup do 199 Kč - 30 Kč
  • Zásilkovna - 59 Kč
  • DPD - 119 Kč
  • PPL - 124 Kč
  • Česká pošta - Balík do ruky - 119 Kč
Platba

  • Platba při osobním odběru na výdejním místě při nákupu nad 200 Kč - ZDARMA
  • Platební karta - ZDARMA
  • Platba okamžitým bankovním převodem - ZDARMA
  • Dobírka - 40 Kč