Základní metody sběru primárních dat v marketingovém výzkumu - Radek Tahal - 17x24 cm

Základní metody sběru primárních dat v marketingovém výzkumu - Radek Tahal - 17x24 cm

Hit poslední doby, Základní metody sběru primárních dat v marketingovém výzkumu - Radek Tahal - 17x24 cm od firmy Nakladatelství C.H.Beck, s.r.o. SKU: 9788074005855 Zobrazit více »

Dostupnost: Skladem > 2 ks
290 Kč
vč. DPH
Do obchodu »
home
Doprava ZDARMA

pro objednávky nad 1.500 Kč

sync
Vrácení zboží do 14 dní

zdarma a bez rizika

thumbs-up
Prověřený český obchod

s kvalitními produkty

cart
Nakupujte kdykoli

máme otevřeno 24 hodin denně

Popis produktu

Marketingový výzkum je disciplína, která pomáhá poznávat trh i jeho jednotlivé části. Výsledky výzkumu pak slouží jako východisko při manažerském rozhodování, v akademické oblasti jsou zase důležitým zdrojem poznatků pro odborné studie. Metody marketingového výzkumu nachází uplatnění nejen v oblastech ryze ekonomických, ale i ve státní správě a v různých zájmových sdruženích. Učebnice se věnuje první fázi marketingového výzkumu, tedy sběru dat. Jedná se totiž o činnost, která zásadním způsobem rozhoduje o úspěšnosti celého výzkumu. Pokud bychom ji podcenili, mohly by se další fáze výzkumu stát jen analýzou nepřesných údajů, a mohlo by se tak dojít ke zcela zkresleným závěrům. Kniha přehledným a systematickým způsobem seznamuje čtenáře s metodami a technikami sběru marketingových dat. Klíčová část se zabývá metodikou tvorby výběrových souborů. Jsou popsány a vysvětleny postupy aplikace náhodného výběru, systematického, kvótního a stratifikovaného výběru. Je ukázáno, jak v reálném marketingovém prostředí tyto znalosti aplikovat. Jsou také přiblíženy základní principy pro vytvoření dotazníku, jsou uvedeny typy otázek a způsob jejich jazykové a logicky správné formulace. Stranou nezůstává ani metoda sběru informací prostřednictvím pozorování a experimentu. Pozornost je věnována i výzkumům kvalitativním. Je vysvětlen proces rekrutace respondentů, příprava scénáře pro kvalitativní rozhovor, zásady vedení skupinové diskuze i individuálního rozhovoru. Jsou objasněny techniky, které se pro získání kvalitativního typu informací používají. Přiblíženy jsou také moderní metody získávání primárních informací založené na pokročilejších technologiích, např. neuromarketing či face tracking. Na závěr jsou stručně zmíněny také národní výzkumné projekty „Maloobchodní audit“, „Panel domácností“ a měření sledovanosti médií, s cílem vysvětlit jejich praktické uplatnění a využití výsledků v marketingové praxi. Poslední kapitola se zabývá etikou v marketingovém výzkumu. Základní metody sběru primárních dat v marketingovém výzkumu - Radek Tahal - 17x24 cm s jakostní značkou Nakladatelství C.H.Beck, s.r.o - tento produkt doručujeme s VIP slevou pro každého za 290 . Nákup přes nás znamená jistotu dobré ceny. Pokud budete spokojeni, doporučte nás prosím svým známým.

Další parametry Základní metody sběru primárních dat v marketingovém výzkumu - Radek Tahal - 17x24 cm

  • Název: Základní metody sběru primárních dat v marketingovém výzkumu - Radek Tahal
  • EAN: 9788074005855
  • Cena: 290
  • Dodací lhůta: 0 dnů

Podobné produkty

Základní metody sběru primárních dat v marketingovém výzkumu - Radek Tahal - 17x24 cm

Další produkty od výrobce

Nakladatelství C.H.Beck, s.r.o

Základní metody sběru primárních dat v marketingovém výzkumu - Radek Tahal - 17x24 cm od kvalitní značky Nakladatelství C.H.Beck, s.r.o - toto zboží si můžete nechat dodat téměř zdarma za 290 . Vybírejte to nejlepší u nás. Pokud nechcete platit dopravu, stačí vytvořit objednávku v minimální hodnotě 1500 Kč. Jasná úspora a k tomu spokojenost z nákupu, není proč váhat.

Prohlédněte si všechny produkty od přední značky .

Možnosti dopravy a platby

Doprava

  • Doprava zdarma při nákupu nad 1.500 Kč
  • Osobní odběr na prodejnách SEVT při nákupu nad 200 Kč - ZDARMA
  • Osobní odběr na prodejnách SEVT při nákup do 199 Kč - 30 Kč
  • Zásilkovna - 59 Kč
  • DPD - 119 Kč
  • PPL - 124 Kč
  • Česká pošta - Balík do ruky - 119 Kč
Platba

  • Platba při osobním odběru na výdejním místě při nákupu nad 200 Kč - ZDARMA
  • Platební karta - ZDARMA
  • Platba okamžitým bankovním převodem - ZDARMA
  • Dobírka - 40 Kč